Vissza |
A módosított jelentkezések elektronikus megküldése a KIFIR rendszerben
Az Oktatási Hivatal oldalán megjelent egy részletes tájékoztató a középfokú felvételi jelentkezések elektronikus megküldésére vonatkozóan.
Az Oktatási Hivatalnak a középfokú felvételi eljárásban 2021. március 22. és 25. között módosításra kerülő jelentkezések KIFIR rendszerben történő elektronikus megküldésére vonatkozó tájékoztatója szerint a tanulói adatlapok módosítása során a tanulmányi területek eredetileg beírt sorrendje megváltoztatható, de tanulmányi terület nem törölhető. Emellett új tanulmányi terület is felvehető, de csak a tanulói adatlapon már korábban is szereplő középfokú iskolában, és csak az iskola kijelölt képviselőjével történt előzetes egyeztetés alapján. Új iskolát, és annak tanulmányi területét nem lehet a módosító adatlapon megjelölni és az adatlapon szereplő tanulmányi területet törölni sem. A módosító tanulói adatlap elektronikus formában történő beküldésével a korábban beküldött adatlap érvényét veszti.
A módosító adatlapok előállítása március 22-étől kezdhető meg, a tanulmányi területek módosítására és elektronikus megküldésére március 25-én éjfélig van lehetőség a KIFIR-ben. A módosító tanulói adatlapokat az eredeti felvételi lapokkal megegyezően kell előállítani.