Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ funkciói megvalósítása érdekében. Weboldalunkon történő további böngészéssel hozzájárul a cookie-k használatához. Részletesebb információt és a cookiek kikapcsolásának lehetőségét cookie szabályzatunkban olvashatja.
Cégünkről

A Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft. 2005-ben alakult. Olyan új üzleti modell létrehozását határoztuk el, amely a hazai szakmai információs piac igényeit a legjobban ki tudja szolgálni. Ajánlatunk kialakítása során az intuíció mellett alapos piacelemzést is végeztünk. Alapító tagjaink és munkatársaink olyan szakemberek, akik átfogó ismerettel és több éves tapasztalattal rendelkeznek a hazai és a nemzetközi szakkönyvkiadásban, oktatásban és gazdasági tanácsadásban.

KOMPLEX TUDÁSBÁZIS


A közszféra és a versenyszféra különböző területein működő előfizetőinket szakmai partnereinknek tekintjük. Vállalati szakemberként, köztisztviselőként és közalkalmazottként vagy cégtulajdonosként Ön szakkönyveink és folyóirataink előfizetése révén egy teljes körű szakmai információs bázis részese lesz, amely a piacon egyedülálló módon tartalmaz kiegészítő szolgáltatásokat. Hitvallásunk, hogy kiadványaink megvásárlása minden körülmények között lényegesen több hasznot, mint költséget jelentsen Önnek. 

KÖLCSÖNÖSEN ELŐNYÖS ÜZLETI MODELL

Előfizetőink számára térítésmentes részvételi lehetőséget biztosítunk évente több mint húsz konferenciánkon, amelyek érintik többek között az adózás, a számvitel, a munkaügy, a társadalombiztosítás, a közbeszerzés, a közoktatás vagy a cégvezetés területeit, és amelyeket a gazdasági-társadalmi folyamatok aktualitásainak megfelelően, ugyanakkor a gyakorlati-szakmai kérdésekre fókuszálva szervezünk. Eseményeinket előfizetőink online közvetítésen is nyomon követhetik.

A tudásmegosztás piacán fontos a személyre szabott, gyors és pontos szolgáltatás. Előfizetőink online ügyfélszolgálatunkon keresztül küldhetik el a hétköznapi üzletmenet során felmerülő szakmai kérdéseiket, melyekre szakértőinktől kapnak választ. Tanácsadói napjainkon pedig az egyes témák gazdasági és jogi összefüggéseiről élőben, online vagy személyesen kérdezhetik a szakértőket.
Ügyfeleink online elérhető archívumainkban (előadások, folyóiratok, szakmai kérdések és válaszok) teljes körűen böngészhetnek.

FOLYAMATOS INNOVÁCIÓ


A Menedzser Praxis Kft. a hazai piacon az elsők között végzett munkaügyi audit tevékenységet, amely a munkaügyi tanácsadás egyik speciális formája, és amellyel szakszerűen készíthető fel egy vállalati szervezet a munkaügyi ellenőrzésekre. Ezt a szolgáltatásunkat számos hazai és multinacionális cég – többek között az energiaszolgáltató Dalkia Zrt., a Borsodi Sörgyár és a gyógyszeriparban ismert Bayer Hungária – vette igénybe.

2010-ben indult el LexPraxis szolgáltatásunk, egy teljes körű elektronikus jogszabálygyűjtemény és komplex információs rendszer.
2012. március 1-jétől továbbfejlesztett online jogi tudástárunk LexPraxis néven szolgáltat jogi információt mintegy 2700 vállalkozás és egyéni vállalkozó, valamint közel 400 önkormányzati intézmény számára.

Cégünk 2010. december 15-től akkreditált felnőttképzési intézmény. Egyes kiadványaink előfizetői részére díjmentesen biztosítjuk a könyvviteli szolgáltatást végzők (mérlegképes könyvelők) államilag előírt kötelező továbbképzését  - 2011-ben 4000, 2012-ben közel 5000 számviteli szakember élt ezzel a lehetőséggel. 2013-tól a kötelező továbbképzés teljesítésére a regisztrált mérlegképes könyvelőknek kreditpontgyűjtési lehetőséget biztosítunk konferenciáinkon, képzéseinken és online csatornákon keresztül is.  
A kötelező továbbképzés mellett képzési üzletágunk szakértői - főként a pénzügyi, gazdasági jogi, humán és közszolgálati területeken alkalmazható - rugalmas felnőttképzési programokat dolgoznak ki, melyek igazodnak az európai uniós támogatási rendszerekhez, valamint a hazai piac és a közszféra elvárásaihoz.

Felnőttképzési és tanácsadási üzletágunk MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerint tanúsított rendszer alapján működik.
        
Munkatársaink szakmai műhelyünkben folyamatosan új, ügyfélbarát megoldásokon dolgoznak. Termék és szolgáltatásfejlesztésünk során elsődleges szempontnak tekintjük a legjobb használhatóság, és a független, szakmai információszolgáltatás biztosítását. Célunk, hogy praktikus módon – az online és offline csatornák együttes kihasználásával – állítsuk előfizetőink szolgálatába a gazdasági és jogi információt.   


Hivessy Zoltán és Korsós Imre 
ügyvezetők