Vissza |
Elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben
Mától elérhetők az ügyintézési funkciók a felsőoktatási E-felvételiben.
2023. április 21-től elérhetők az ügyintézési funkciók az E-felvételiben. Az Oktatási Hivatal honlapján (https://www.felvi.hu/) található tájékoztatás értelmében az E-felvételiben a szeptemberben induló képzésekre jelentkezők július 12-ig használhatják dokumentumpótlásra, adat- és sorrendmódosításra a felületet. Az E-felvételi ügyintézési felületén a jelentkezők ellenőrizhetik a központi nyilvántartásban szereplő személyes adataikat, az általuk megjelölt képzéseket és azok megfelelő sorrendjét. Szükség esetén a megadott adatok az e-ügyintézési funkciók segítségével egyszerűen javíthatók.
Szintén az E-felvételi felületén ellenőrizhető a már benyújtott dokumentumok feldolgozottsága, a feldolgozás eredménye, valamint megtekinthetők az egyes dokumentumképek is. A „Jelentkezések és pontszámok” menüpontban a jelentkezők megnézhetik az egyes jelentkezési helyeiken számított felvételi összpontszámaikat és annak részleteit is.